úterý 27. prosince 2016

Pleťový peeling Blackhead Clearing

Ahojky, dneska tady pro vás mám po dlouhé době recenzi. Hodlám se s vámi podělit o celkem obstojný produkt od Avonu.

Je to peelingový gel, pro pleť s akné od Clearskin, což je značka patřící pod Avon. Její běžná cena je 99 Kč, ale věčně je na ní sleva. Momentálně stojí 59 kč.

Produkt slibuje:
 Odstraňuje černé tečky a pomáhá předcházet jejich vzniku. Již po 1 týdnu používání zlepšuje strukturu pleti a dodává pleti zdravější vzhled. 

Černé tečky odstraňuje. Musím však přiznat, že pleťové masky to umí lèpe. Při pravidelném používání se vznik černých teček omezí. Pleť je po použití jemná, odmaštěná a viditelně vyživená. Možná to je mou pletí, ale už hodinku po použití mám opět pleť mastnější, což je velice škoda. Gel by se měl používat každý den, ale musím se přiznat, že já ho používala ob den.

Použití: Stačí trochu gelu. (Zhruba velikost většího hrášku) Krouživým pohybem masírovat do pleti, do té doby, než se rozpustí modré částečky. Poté počkat třicet sekund a nechat gel působit. Na závěr opláchnout vodou.

Co se týče vzhledu balení... Je to klasická tuba, podobná té na zubní pastu. Má objem 125 ml, což je větší balení než bych očekávala. Víčko je světle šedé a po jeho odšroubovaní se objeví klasické "hrdlo" produktu. Gel je průhledný s modrými kuličkami kyseliny salicylové, které se na pleti rozpouští.

Celkové shrnutí... Krásně vyživená pleť, odmasťuje jen na krátkou dobu (možná za to může moje pleť) a balení mi vydrželo celých osm měsíců. Takže výdrž má perfektní!

Za tu cenu vám to doporučuji zkusit. Pokud jste to už zkusily, tak mi napište jak vám peeling vyhovoval :)

Jaký peeling používáte Vy? Máte raději pleťové masky, nebo peelingy? Používáte něco od Avonu?

Žádné komentáře:

Okomentovat